Subject: FW: Riigitee 11101 Kallavere-Ülgase äärse Saviranna JJT projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:23:40 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 1:22 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Riigitee 11101 Kallavere-Ülgase äärse Saviranna JJT projekti
märkused

Tere

Töö nr: 24005

Töö nimi: Harju maakonnas Jõelähtme vallas Saviranna ja Kallavere külas
tänavavalgustusega Saviranna kergliiklustee projekteerimine põhiprojekti
staadiumis

Mul on paar küsimust seoses EHRi kaudu laekunud märkustega.

1.	Nähtavuskolmnurk aiandi juurdepääsuteede lõikumisel projekt JJT-ga

Projektlahenduses arvestasin lõikumisel 2x5m nähtavuskolmnurgaga
(kinnistule juurdepääs), kuna aiandi ala juurdepääsuteedel on enne JJT-ga
lõikumist autovärav. Lisasin juurde LM222. Väravale tagasiastet ette
nähtud ei olnud, kuna autol on peatumiseks ruumi JJT ja riigitee vahelisel
mahasõidu osal.

Kui arvestada, et antud lõikumisel peatu ja anna teed koos
nähtavuskolmnurgaga 2x5m ei ole piisavalt ohutu lahendus, siis arvestaksin
piirdeaia paigaldusel nähtavuskolmnurgaga 6x15m ja LM221.

2.	RMK soovib Vetka (24504:004:0194) kinnistule mahasõitu, kuna
bussipeatuse rajamisel kaob praegune (pole teeregistris)
juurdepääsuvõimalus ära.

Riigiteelt Vetka kinnistule mahasõidu rajamiseks nõuete kohane lahendus
minu hinnangul ei ole võimalik. Kui mahasõit rajada Saviranna tee kaudu
üle Veski kinnistu, kas selle asukoha peab ka Transpordiametiga eelnevalt
(enne kinnistu omanike poole pöördumist) kokku leppima, sest mahasõit jääb
riigitee kaitsevööndisse?

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.